jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Wednesday, February 9, 2011

sesi karoke ramai-ramai..

jom nyanyi lagu ni kalau korang tahu...


katakan padanya(aku rindu)


sebelum aku tahu akan artimya cinta
terlena aku dibawanya kesana
setelah dia pergi
baru aku mengerti
ku telah jatuh cinta..kepadanya..


hohohho...aku rindu..katakan padanya aku rindu
oh, burung nyanyikanlah..katakan padanya aku rindu


RAP:
apabila cinta singgah dihati
orang kata susah hendak memandang
melihat api seperti air
dan melihat air laksana api
meskipun banyaknya nasihat asmara
namun tiada satu pun pengubat rindu
telinga pun tuli mata jadi buta
begitu panasnya demam cinta asmara
mulut pun bibibibisu lidah kekekekelu
kakakaka karena cincincincin cinta


biarlah cinta berjuta-juta
menggoda jiwa
biarlah hati berkeping-keping
asal kau disisiku



hohohho...aku rindu..katakan padanya aku rindu
oh, burung nyanyikanlah..katakan padanya aku rindu


merah: pompuan nyanyi
biru: laki nyanyi
hijau: dua-dua nyanyi

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain