jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Wednesday, March 16, 2011

hidup ni menyakitkan

aku dah bosan ngan sumer ni
harap namer jer da tunang
tapi masing-masing buat hal sendiri

kau buat hal kau
aku buat hal aku

memang patut pon kitorang tak kawen-kawen lagi
dah masuk 3 tahun bertunang
8 tahun bersama

tak kuasa nak pikir pasal kawen
walaupon umur dah lanjut
sebab sebenarnya takde siapa pon antara kita
yang nak rasa tanggungjawap tu

sebab tu aku rase tak kan dapat jadi isteri yang baik nanti
kalau dapat suami yang macam kamu

mintak maaf saya pos kan ni dalam blog
sebab saya tahu awak takkan pernah nak faham...

saya rase terabai
dan diabaikan
alangkah baiknya kalau saya tak pernah kenal awak
dan kita tak pernah bercinta

kawan2 awak lagi penting untuk awak
berbanding saya
dengarlah cakap kawan2 awak tu sangat

asik pendam perasaan jer
lama2 saya jadik giler

sebelum betul2 jadik giler
baik saya cakap macam ni

kang bila saya dah jadik giler
tak de siapa yang nak dengar cakap saya lagi
walaupon sekarang awak memang dah tak mau dengar apa saya cakap

tak guna berbincang lagi
kalau awak asik mengelak dari saya
tak angkat call saya
tak reply mesej saya

saya tak tau samada awak da ada pengganti saya
atau tidak
saya tak nak amik peduli lagi
saya dah malas nak buang masa lagi

awak asik buat saya rasa sunyi
padahal awak tau saya takde sesapa kat sini
takde kawan
awak satu-satunya kawan baik saya
tapi pernah tak awak anggap saya kawan awak?

takpayah jawap
sebab saya dah tau semua jawapan awak...

4 comments:

  1. walaupun dah bersama, tapi... oh.
    :(

    ReplyDelete
  2. oww...so sad... be strong hadapi semua ni~

    ReplyDelete
  3. turut brsimpati apa yg berlaku..
    hadapilah ia dgn tabah..

    ReplyDelete

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain