jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Saturday, February 26, 2011

aku,dia dan encik scooter...siri 1

berapa hari asik terperap dalam umah
hujan lebat betul kat shah alam ni...
kau tengok aku, aku tengok kau
ishk...jemu ar...

so sempena dinihari yang amat tensen dan buhsan
juga sempena cuaca yang baru lepas hujan ni
kitorang amik kesempatan untuk merendek..
apa lagi..owang bujang..

disebabkan Mr KCJ stil kat spital
tak baik lagi dari kecederaan serius beliau tempoh hari
kitorng bawak Mr EGO
ala..jalan2 bukan jauh pon
area shah alam ni nak pegi mane lagi memalam cenggini?
seksyen 20-seksyen 18-seksyen 2o..

plan nak lepak kat Rafi Bistro seksyen 18..
kat sana lagi santai..
paling penting ada wifi..
tak de ar nak pakai sgt broadband cap sangap ni lagi..

lupe lak nak bagi tau...
sekarang ni aku da berkepit ngan girlfriend baru..
bukan lagi ngan jejaka yang tak berapa nak hensem...
de dirah keneishiro....
pemuda paling lawa didunia....hehe..jgn mara aaa...
boleh ar jadik teman bergaduh...

almaklumlah...aku ni kan sopan santun dan penyayang...
cantik cun dan jelita
susah nak marah (nak muntah dah ker? sile tahan dulu ye..)

ok...beliau da setuju nak jadi penulis jemputan kat seliparbiru..
(best gak kalau sekali sekala ada owang volunter nak jadik tukang karut,kan)


nanti kita tengok ar pulok ape berita dan cerita beliau...


nak tengok gak kau hebat tak hebat...
asik kutuk owang yang blogging jer...

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain