jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Thursday, February 3, 2011

entry seorang misi yang berwibawa...

(sile beri tabik hormat)

febuary
genap setahun aku ditukarkan ke department ICU/CCU
banyak yang aku belajar
banyak jugak yang aku belum belajar

biaselah misi belajar ape lagi..
penyakit
sebab penyakit
cara menyetel masalah

banyak lagi lah..

tapi satu yang aku tak puas hati
dulu aku senior kat wad aku
asistant bos(walaupun bukan kesayangan)
in-charge macam-macam assignment
penyetel masalah

tapi sekarang
aku lah budak junior..
tak boleh in-charge itu,ini,
begitu,begini

sampaikan benda yang selalu buat hari-hari dan dah expert
dah tak bermakna lagi..

wibawa entah kemana..
skill berkurang
taulah aku ni sape..

tapi aku jadikan semangat
meneruskan kerjaya yang paling mulia
(alaa...tahun depan jer aku nak berenti...kesah ape..)


ok..untuk menamkan balik skill aku ni,
aku pelawa korang..
bloggers cute, macho dan agk seksi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAPE NAK KENE CUCUK?
SILE HULUR TANGAN ANDA...



No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain