jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Monday, September 5, 2011

keje malam...

selamat hari raya sume...
oke hari ni dah masuk raya ke tujuh baruh aku ucap ek?
terlewat ker dah? tak kot?

camat ari raye ar sumer....

punyelah pemalas  nak mampus..

best dok umah sepanjang hari sebenarnya
hari ni keje malam masuk kol 9 nanti

so aktiviti aku hari ni..
bangun kol 9 pagi- ngadap lappy mein city villle
yalah aku kan dah addicted...
sapa2 kat cni yg mein city ville gak sile add aku jadi neighbour ye..
sesapa yang tak...sile blah jauh-jauh...
harap maklum

kol 11 tgh hari lapar la pulak...
pi dapor sat cari mende nak mam...
aiseh xde mende ghupenye..pose aritu dah habiskan sumer
pastu x topup...ni buat gua rase nak marah jer kat diri sendiri..
naseb baik mak yang tersayang bagi ikan haruan kering mase balik dari raya aritu...
aku masak nasi planta ngan goreng kan haruan kering....

kol12 tgh hari..sambung mein city ville...
aih..ngantuk pulak dah..tetba teringat baju sebakol xbasuh lagi...maleh nye...
okelah aku nak p bsuh baju ar dulu....
nak citer lagi?

belum malam agi maaa.....

okelah lagu ni untuk korang...sempena hari yang agak-agak cerah dan panas terik ni...

tanak dengar pi main jauh-jauh...

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain