jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Wednesday, November 11, 2009

xdapat coti raye!!!!!geramnyer!!!

keje malam arini...bosannye...sepanjang hati aku dok termenung jer kt umah...nak tido xleh.....
dah 2 hari gaduh ngan org tuer tu....ader ker boleh dia xpedulikan aku lgsung!!!dah 2hari berturut2 aku balik kul 9 n terus bersiap2 nak kuar...sampai kul 12 aku tunggu....ble cal...ader ker dia ckap penat!!!abis tu pi lepak ngan geng vivac xpenat lak!!!sakit hati....tadi just hantar laptop jer...sepatah haram pon dia xckp ngan aku...arrrrrggghhh!!!!!firasat aku mmg kuat mengatakn dia ada org lain!!!salah ker aku????

(shera,rilex jgn sbb kecik ni ko putus tunang!!!!,tapi,ni bkn kali pertama...dah dekat seratus kali dia wat hal yg same!!!,tapi aku still bagi dia peluang!!!sebab aku sygkan dia....and aku mmg xnak kehilangan dia...kalau leh aku nak spent all my lifetime with him...(itu kate aku 3tahun nan lalu...sekarang aku terpaksa fikir balik))

malam ni lagi satu barah yang dah lamer bernanah dalam jiwa aku.....X DAPAT COTI RAYE!!!! aku bukan ape,coti tahunan aku ada lagi 20 hari,tau x!!!!!and now is NOVEMBER...xkan nak carry forward tahun depan!!!!ni bkn kes aku dapat coti utk raya puasa atau x...tapi ni kes coti aku banyak lagi!!!!DATIN FATIMAH dah bising pasal aku xbalik2....

aaaarrrrrrrggggghhhhhh sumer orang!!!!!cubelah fahami!!!!!

anyway mak aku marah sekejap jer...pastu cool balik....aku pon trylah mesej ngan mak aku balik......

SHERA:sayangku dah makan?bosanlah keje malam ni(jangan silap,ni memang ayat skema untuk mak aku)
DATIN F:siang tadikan dan tanyer??(aiseh,aku luper ar siang tadi aku dah call beliau)hidup ni kena ceria.fikirkan yang positif,baru x bosan(bagus gak ayat mak aku ni....novel maner dia petik agaknyer?)
SHERA:tengah bosan sgt2 ni...xdapat coti raye!!!apecerite ni??(ayat nak luahkan persaan)
DATIN F:Eh,itu je? that's small matter..ambil cuti pd 11-15dec.ramai2 kite p pahang.mak,bapak,adik2,tok,paksu,maksu,pakcik & family,makngah & family dan makpon & family,tokngah...semua turun ke pahang!so,pejam mata tok hari raya dan bergembiralah d pahang nanti!ok?(senang betul jadik mak,ek?boleh bg idea spontan mcm tu...at least terubat sket bengang aku mlm ni....eh! tapi bukan ker tarikh tu shah ajak aku p teluk batik ngan geng vivac dia??ah....mampuslah....saper sruh gaduh ngan aku???)
SHERA:tapi...susah betul nak dapat coti skrg ni...akak klu leh nak berenti keje sgt2...tension mcm nak giler....
DATIN F:ayiak..jgn susahkan hati.just forget apa yg dh berlalu and gift a very special tahniah kpd diri sendiri utk memulakan hari ini dan hari2 ygstrusnye...bye!(tiggi betul motivasi mak aku ni...manelah ayat dia petik?anyway aku mmg respek betul kt mak aku ni...kata2 dia selalu jadi perngsang utk aku trus bertahan smpai skrg...klu x, mmg aku dah lamer give-up)

kalau mak aku dah bye,maknenyer dia dah nak masuk tido...dah kul 2,beb!!!mne leh berjaga lamer2...nanti masyukkk anginnnnn...


macam maner ni???

aaaarrrrrrrggggghhhhhh sumer orang!!!!!cubelah fahami!!!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain