jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Thursday, November 12, 2009

gaduh,gaduh,gaduh dan gaduh lagi....

gaduh!!!aku ker yg ego sebenarnyer??
sebenarnyer aku kesian sangat2 kat dia...tapi aku geram!!!!!geram!!!!bengang!!!!!
maybe sebab hormon,kot??tapi memang aku tengah stresss sangat2 skrg ni!!!!
salah ker aku???ker sebab stress aku lepaskan geram kt dia???aduh!!!

ape patut aku buat??
kanda maafkan dinda xmampu kawal perasaan dinda...tapi dinda harap kanda dapat fahami dilema yang dinda hadapi...
(ayat skema habis!!)

korang nak tau ape dilema aku???mesti korang terkejut bile dapat tau hal ni,kan?semalam dahlah aku bengang pasal xdapat coti raya,hari ni mak aku call suruh aku putuskan tunang!!!!korang mesti terkejut,kan?kan?kan?alasan sebab kitorg dah lamer sgt2 tunang and still xde tanda2 yg kitorang nak kawen!!!dah 6 tahun,beb!!!!munasabah ker alasan tu?kalau korang jadik aku,ape korang nak buat?????

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain