jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Sunday, November 8, 2009

futsal?seswai ker?

mlm td ada perlawanan futsal kt extreme park,shah alam....abis smpai kol 12...

seswai ker aku mein futsal? awww...mcm xcaye jer?

bkn aku xnak mein..cume aku ni jnis malas ah nak sport ni..aku lg seswai dok dpn pc..menaip blog atau pon dok jer kat wad....melayan pesakit aku...anyhow berat badan aku xpernah lak naik...n aku pn xderlah masalah kesihatan setakat ni...alhamdullillah....

so,aper aku wat kt futsal center mlm td?
aku jadik penonton jek kt tepi gelanggang...sokong jelah tunang tersayang mein bola....sepak sana,sepak sini...ishk..kesian lak aku nengok bola tu kene sepak....xsmpai ati lak aku nengok lame2....pastu dengar org citer psl fotography...minat aku tu....
eventhough aku bknlah fhm sgt istilah yg diorg pkai tu....aku yekan jelah...istilah medical aku tau lah.....

hari ni aku bce paper dapat tau negeri sembilan menang lwn kelantan 3-1,setelah 61 tahun diorg xpernah menang piala?ishk...dah same umor ngan atok aku tu.....bangga ade,kesian pon ade....
tapi aku bknlah peminat bola, so aku xdelah nak sokong sesape...(walaupon sblm ni aku sokong kelantan)
oklah banyak keje ni....esok sambong...chow chin chow....

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain