jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Thursday, July 14, 2011

tiada yang tinggal untukku??

apa lagi yang tinggal?
setelah segala cinta yang kumiliki dah kuserah
hanya untuk mu
insan yang pernah bergelar kesayanganku
insan yang pernah bertakhta dihati
yang sedang bertakhta
yang sentiasa akan bertakhta
dihati disanubari
diminda dijiwa

tak tahu lagi apa aku nak kata
sebab kebisuan kamu membuktikan
aku bukan lagi yang kau cinta
bukan lagi insan yang kau sayangi

tak tahu apa salah ku
tapi

dengarlah kataku buat kali terakhir
walau mungkin kau takkan pernah lagi membaca
apa sahaja yang aku luahkan disini

aku cintakan kau
dulu kini dan selamanya
takkan ada cinta lain lagi selepas kau
walau hinnga detik nafas ku yang terakhir nanti

teramat sayang
sepenuh jiwa dan raga
biar apapun yang telah kau lakukan
biar betapa dalam hatiku kau lukakan
biar betapa sakitnya hati ini

maaf apa jua kesalahanku
maafkan kealpaanku
andai menyakitimu

aku mohon undur diri
andai ini yang kau pinta
andai ini yang akan membahagiakan mu
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain