jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Monday, December 28, 2009

selamat menyambut ulang tahun...

selamat menyambut ulang tahun...
yang pertama kali dalam sejarah...
(since 28/12/2008)

aku berbangga sebagai rakyat malaysia yang majmuk dan penuh kesantunan lagi aman dan makmur...aku kibarkan jalur gemilang sempena hari sambutan ulang tahun yang pertama...
(ape aku merapik meraban nih)

musti korang tertanya2 ulang tahun mende yang aku nak sambut ni,kan?

merdeka ker?
besday aku ker?
besday adik sedara aku ker?
setahun umur kete aku ker?
genap setahun aku menang loteri ker?
ulangtahun ape,ek?




selamat ulang tahun pertunangan...


jarang2 betul orang sambut mende ni,kan?tapi aku dah berjaya pecah rekod!!!
yuhu!!!

ni sebenarnyer bukanlah khabar gumbira bagi aku...yelah sapelah nak bertunang lamer2

banyak dugaan yang menanti...
banyak lagi nak diharungi...

...anyway..aku still rase bangga dapat sambut menda lain yg org xpernah buat...



ape plan aku yek?aku ade surprise pling besar utk jejaka yang xberapa nak hensem!

korg nak tau ape dia?nak tau x?

lein entry aku citer!!!
hehehe...

-surprise untuk semua-

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain