jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Wednesday, December 23, 2009

rintihan jiwa...

Aku xtau ape aku nak kesahkan untuk harini...tapi tetibe jer aku dengar lagu ni kat headphone aku maser aku bukak lagu kt laptop aku harini...


Lagu ni aku burn dari CD lamer aku curik dari mamat yg xberapa nak hensem...

Aku tujukan khas buat kawan2 yang baru putus chenta

Rintihan jiwa


Terbayang gambar wajahmu


Menjelma disudut hatiku


Tak terdaya aku membiarkan ia pergi


Walaupun telah berlalu


Tiada lagi kau disisi


Masih belum kusedia keranda untukmu...


Apakah salahnya diriku


Hingga sanggup kau tinggalkanku


Setelah ku beri kasih...ku padamu


Dan telah ku sandarkan harapan melangit pada dirimu


Chorus: Dengarkanlah...


Rintihan jiwa ini


Yang menjerit memanggil oh namamu..


Hanya tuhan yang tahu betapa aku cinta padamu


dan kerana-Nya jua kita terpisah


*ulang apakah salahnya diriku...


**ulang terbayang gambar wajahmu...




*Penyanyinyer aku xtau...


Tak silap aku kumpulan DATA...


Tapi macam pelik jer aku bile aku salin lirik lagu ni...


Korang xker rase pelik?





**Anyway cinta itu adalah petanda bahawa kita adalah seorang manusia normal yang masih mempunyai perasaan. jatuh cinta dan putus cinta adalah sebahagian daripada rencah dalam kehidupan kite....jadikan pengalaman putus cinta sebagai petanda untuk memulakan kehidupan baru...bukan petanda pengakhiran sebuah cerita dan bukan juga tandanya kita xlayak untuk dicintai...tapi mungkin ada seseorang diluar sana yang dijadikan untuk kite...mungkin kita belum temui...tapi lambat laun pasti akan kite jumpa juga...dan yang paling penting,cinta kepada yang yang maha Esa adalah cinta yang paling sempurna dan hakiki....AMIN...**




No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain