jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Friday, January 1, 2010

happy new year 2010!!!

happy new year to all my friend!!

kat ner aku sambut new year ni,ek?

xkan xtau...kat ner lagi..kat wad ler,,...mcm thn2 yang lepas gak...xde kemana pon aku pegi...

pada aku sambut tahun baru kat wad ni membawa satu pengertian yang indah dalam kamus hidup aku...

ape dia,ek?

malam ni dari tingkap 4 wad aku leh tengok pertunjukan bunga api dari seluruh shah alam...sana sini bunga api...xleh aku gambarkan keindahan malam tu untuk korang...best

aku sempat wish happy new year untuk jejaka yg xberapa nak hensem..hmmm kat mane beliau skrg ni yek?sat aku call...

(lagu tema callerringtone beliau..Kantoi by ZeeAvi)
"samekom...kat mane syg?"
"wsalam,sat ada cal masuk"
aku malas nak tgu lmer2 kang crdt aku abis...(aku kan kedekut credit..)
"sayang...nape letak?sekejap jer.."(beliau cal balik)
"sape cal?"
"napi...dia kate ade polis lagi kat dataran..."
"abis tu syg ktner ni?
"kat blkg maybank...tgh lepak2.."
"jauhnyer,ngan sape?"
"pat org jer..kat dataran ade lagi budak2 vivac...malas nak pi..polis kacau"
"oh yeke...kate nak pi mancing malam ni?"
"tulah...tadi lupe nak cucuk..maybank pulok tutup..xleh ar nak p kolam mancing...xde rm.."
"pulak"

azam aku untuk tahun baru...hmmm..perkara pertama yang aku terfikir...
1.nak kawen!!!
2.nak kumpul duit banyak2




-hehe-
-ape pulak azam korang?-

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain