jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Tuesday, February 22, 2011

penyakit malas...ape penyelesaiannya?

hari ni aku memeng malas gila...
banyak mende tergendala yang patut aku buat tapi tak buat
antaranya nak basuh baju
siram pokok bunga...(sejak bile aku tanam bunga ni)
jemor baju
mandi
makan
wei agak-agak lah...takkan makan pon malas?

 malas bace buku...esok dah nak exam...
ha?exam?...yelah...jap gi aku bce buku..

nak citer pasal exam aku ker?
ADVANCE CARDIOVASCULAR LIFE SUPPORT
exam paling advance untuk seorang yang bakal bergelar pendidik paramedik
kirenye staraf dengan doktor ar ni...
wooo...bangga seh..tak sumer doktor amik exam  ni tau!!!
~cayalah shera~


takut wooo...
nak citer tak?
korang nak tau ker?
tak payah lah kot?

aku malas!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain