ni betul bukan cerita aku jugak
(sumpah aku tak tipu! uhuk!)
ini de dirah keneishiro punyer cerita
first day masuk keroje setelah amik coti selame 1 malam
ntah ape demam nye(mungkin jugak mengigau)
tetibe pulak mintak transfer kerje shah alam
mintak 13hb..tup tup 18hb terus kene lapor diri
(hebat betul company beliau ni kan?)
nak mintak kerje sane gak ar...mane tau kotkot leh balik alor star..
we exchange the place lah...
ape agaknye akan terjadi?
cambest jer kan?
agaknye beliau pon nak cari boipren baru gak kat sini..
(jangan pulak nak kawen sebelum aku nanti)
well...kalau sudah jodoh, apo nak dikato,kan?
eh, aku pon hari pertama masuk kerje lah..
semalam...baru agak-agak nak turun katil
nak capai tuala
tengah betul kan rambut yang ala-ala simba the lion king
tetibe jer hset aku yang paling mahal berbunyik..
(ala yang semalam aku campak ke dinding pat ploh kali tak pecah tu lah)
no telepon dari spital lah
ishk..ape pulak salah aku ni?
diorang ni kalau call, tak lain nak cari salah jer...
tapi semalam nye lagi aku off
SHARIPAH kauriNA SYED krishnan..
(ni name aku bagilah...identiti dirahsiekan)
'wei, ko nak coti tak arini? patient ade dua, nurse ade pat'
berita baik,
barang baik
AKU COTI...YAHOOOO!!!
cepat-cepat aku tarik selimut
sambong tido sampai subuh balik..
(orang bujang....apo nak dikato..)
jangan lah marah...abang-abang ustaz
kakak-kakak stazah
aku betul-betul coti-coti orang pompuan lah..
ahaks!!!
jom klik sini...tengok apa ada...
Followers
Friday, February 18, 2011
hari pertama masuk keroje...gementar la pulok!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
selipar lama
-
aku dah bosan ngan sumer ni harap namer jer da tunang tapi masing-masing buat hal sendiri kau buat hal kau aku buat hal aku memang pa...
-
(sila senget kan kepala anda untuk melihat gambo ini yer...) gambar ni ade kne mengena ngan entry kali ni ker? the answer is: ada dan tak a...
-
Sebut saja romantik, anak muda mula tertarik hati… mungkin yang diketahui romantik sesama ‘couple’ …No..No..No.. ini romantik sesama pasang...
-
selamat hari raya aidilfitri untuk semua pembaca blog seliparbiru. semoga aidilfitri ini membawa pengertian keinsafan dan seribu barakah...
-
keputusan pilihanraya bagi n27 merlimau dan n28 kerdau dah diumumkan tepat pukul 8:30 malam tadi nampknya BN menang lagi di kedua2 tmpat ...
-
mase untuk mengemas barang!!! shera daat coti-coti malaysia ....seminggu direct!!! yahoooo... tetibe ppulak shera terjumpa cd lamer...l...
No comments:
Post a Comment
sila komen klu brann..