jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Monday, December 3, 2012

bila sendi sudah ketat

seminggu berturut aku menjenguk
laman selipar yang sudah berlumut
hijau pekat dan tebal
pelik

rupanya dah lama kutinggalkan
laman selipar yang sudah buruk
dan bertambah lesu

aku masih rindu untuk menulis
masih rindu untuk luahkan sayang
pada dunia cetusan idea 
dan fikiran

tapi daya ku tak empunya
jemari sudah patah
sendi sudah ketat
bahana terlampau banyak berfikir
tanpa diluahkan

susah rupanya jadi seorang shera khalid
yang banyak perkara yang perlu difikir
tapi tak pandai berkongsi

dan maaf
aku tak dijadikan untuk itu
dan aku janji
esok aku akan kembali
untuk bercerita lagi


yang merindu
shera khalid

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain