jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Thursday, March 4, 2010

ntahlah

Lame betul aku xupdate seliparbiru....bkn sbb aku dah lmer xonline,hari-hari aku bukak internet,tapi aku just update shoutout kat facebook jer...sekarang ni aku tengah xde semangat nak tulis cerita pe yg aku patut tulis...so,kali ni aku nak buat benda yang aku tak tahu...dan memang aku tak pernah tahu...apedia?


Nose-picker
Ntah...aku tak tahu!!!
Tak tahu apa yang aku nak tulis
Tak tahu apa yang ada difikiran
Tak tahu apa yang terjadi
Disekelilingku

Entahlah
Tak tahu apa yang patut aku buat
Sebab aku Tak tahu apa yang aku dah buat
Sebab aku tak tahu apa yang belum aku buat

Entahlah
Tak tahu mana patut aku mula
Tak tahu mana pula garisan penamat
Tak tahu bila akan berakhir

Ntah...aku tak tahu!!!
Aku memang tak tahu
Apa yang aku tahu
Apa motif aku?

Entahlah
Jangan Tanya aku
Sebab
Aku memang tak tahu!!!



Aku yang tak tahu,
Shera
Puisi ni aku tulis secara officially dalam diari aku pada 25/11/2009 kol 3:55am



Korang tau tak?
Military


‘LOVE one another and you will be happy. It’s simple and a difficult as that’- Michael Leuning

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain