jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Friday, October 30, 2009

selamat bekerja kepada diri aku sendiri.....

dah lamer x bekerja dgn sepenuh ati dan keiklasan mcm arini...hehehe...korg nk tau apa jadi arini?


5:30am-bgn dari tdo,maka, berbunyiklah hset aku nagn penuh tekun dan berwibawa....aku syg sgt hset baru aku ni...walaupun jnis N1120 jer...sbb aper? sbb beliau xpernah jemu2 berbunyik tiap2 5menet smpailah aku btl2 boring ngan bunyik dia kul 6.45am....hehehe,.....


6:45am-bgn dari tdo...brulah nak cri bilek air....ishk..mnelak washroom umah aku ni? tetibe jek ilang?setahu aku dpn bilek aku jer....owh..ni pintu umah aku upenyer...naseb baik aku xkuar umh trus arini..klu x sesia jek aku jdik manusia...


6:55am-br lps mandi belek2 mke sat...mekap sikit2...alamak dah kul 7pg? giler ar aku arini...x penah lak lewat msk kj(eh bkn ker smlam pn aku msk kj kul 7:45?dua ari lps pn sme??....hehehe..)


7:10am-bersme2 ego kesayangan aku,nsb baik x wat hal arini,klu x,maunyer aku nangis..(..smlm aku lupe nk isik minyaknyer.).eh,ank makcik jual nasik lemak rilek je,xder custumer pn....xleh jdik ni...aku mcm biase mne lah tgk org senang...saje je aku belek2 kueh dia skjp....nak bli ker xnk?....nak bli ker xnk?...."bang!!!nsik lemak paru satu!!!!""aik,dari td pilih kuih,agtkan nk bli?xpelah...dah lewat,xsmpt dah(baek punya...padahal dlm poket aku ade rm3 jer)


7:20am-masuk keje...fuhhh ngan selamber bongoknyer...dahlah lewat,x amik report lak tu...ikut ske2 aku jek...biasek ar...spital ni mak bapak aku yg punyer....tgk linda wat kj sorg...mnelak si sapi ni? oh emergency leave ghupenyer,...baguslah xkcau kaje aku...


7:40am-tuan2 dan puan2 doktor xsampai lg....aderlah mse aku bkk my facebook skjp....hehehe...pc kak ayu jdik mgse...mcm biase ar beb..mcm xknl lak....


12:00n-bizi punyer bizi xsedar dah tgh ari....xleh sronok lg....

2pm-rehat skjp

5:00pm-rehat lg...wad dah x berapa bz...bkk lg facebook...ada gak crite baru dr kengkawan mser kt kolej dulu....rindunyer kenangan lalu...

9.00pm-lagi sket nak balik...tp xleh nak blik lg...huhuhu....kne tgu abis report dlu....

9.20pm-bebas!!!merdeka!!!settle gak kj aku arini...time to enjoy!!!!

9.25pm-xsempat smpai umah shah call....syg,jom ar kuar....bosan ni...(ok boss)

10.40pm-aku selamat atas perut viva shah..."syg kter lepak dataran pas mkn..."

12.00pm-lepak,lepak,lepak dan lepak lg...mcm2 topik kitorg sembang...x terkecuali gak mengumpat....dah hobi kitorg...nk wat camner??

1.00am-time untk balik n tdo...esok ader lg 1 hari yg panjang utk dilalui...tp nsib baik aku kj separuh hari jer sok,,..xderlah pnt sgt mcm arini...

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain