jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Thursday, December 8, 2011

izikan aku istikharah

sekarang masanya dah berubah
hari berganti minggu
bulan berganti tahun
tahun berganti kurun

aku masih disini
menanti detik cinta yang tak pasti
maafkan aku
andai kehadiranku mengganggu
aku mahu kau tahu
cintaku suci dulu, kini dan selamanya

tapi
izinkan aku istikharah
kerana cintaku pada allah
adalah yang paling aku cintai
dan tak mungkin sesekali
aku memungkiri.





Bersaksi Cinta Diatas Cinta
Dalam Alunan Tasbih Ku Ini
Menerka Hati Yang Tersembunyi
Berteman Di Malam Sunyi Penuh Do'a

Sebut Nama Mu Terukir Merdu
Tertulis Dalam Sajadah Cinta
Tetapkan Pilihan Sebagai Teman
Kekal Abadi Hingga Akhir Zaman

Istikharah Cinta Memanggilku
Memohon Petunjuk-Mu
Satu Nama Teman Setia
Naluriku Berkata

Dipenantian Luahan Rasa
Teguh Satu Pilihan
Pemenuh Separuh Nafasku
Dalam Mahabbah Rindu

Di Istikharah Cinta..

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain