jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Wednesday, October 12, 2011

bos...bagi ler cuti....

aku budak baik
baik sesangat
ni betul...
jangan tak cayer...

tetibe teringat mak kat umah...
cian mak aku..dah makan belom?
lamer gak tak balik umah....
last sekali raya aritu,,,eh, dah dua bulan...cian mak aku ek?

aku nak balik..
betul-betul nak balik...
lagipon tak lama lagi besday aku
aku nak sambut ngan mak aku...

so sekarang ni tiap-tiap kali aku masuk keje,
aku akan capai request book dulu...
first nak make sure aku tak silap request
second nak make sure takde orang mintak coti time aku mintak coti gak..
third...sebab aku memang teringin nak coti...

hehehehe
bos...bagi lah aku coti...
aku nak balik umah nih...
eh, ker aku ada tujuan lein nih?
(eh, mana ada....aku serius ni)

ngeh...ngeh...

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain