jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Tuesday, May 3, 2011

sendiri

sendirian
tanpa teman
tanpa sahabat
takde sapa untuk ajak borak

bosan
aku sudah benci diri sendiri
hanya tunggu masa
untuk pergi jauh

maafkan aku
semua orang yang pernah aku kenali
yang pernah kenali aku
bertegur sapa
dan berbual

aku tak mampu lagi tanggung
derita jiwa ini

aku sangat menyesal kini
sebab aku terima untuk kemari
arahan majikan
tanpa bantahan
kerana aku yakin
pasti ada seseorang
yang diciptakan tuhan
untuk temani aku disini

tapi rupanya aku silap
lima tahun disini
aku masih tak punya siapa
tak punya apa

aku hanya mengejar bayangku sendiri
cinta yang rupanya tak pernah wujud

aku benci kenyataan ini
tak sanggup lagi menunggu
tak sanggup lagi derita
tak perlu aku pohon keizinan untuk pergi
kerana kehadiranku rupanya tak dipeduli

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain