jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Friday, April 1, 2011

selipar oh my selipar

aduhai
selipar ku yang berwarna biru
kenapelah jadi begini
kelmarin kau yang aku bawa bersiar-siar
jalan jalan pekan
semalam kau juga yang aku bawa
jalan jalan di keliling rumah
tak tau kenapa
hari ni tetiba selipar ku hilang lagi
merajuk kenapa ntah
tak tahu ape salah ku

selipar oh selipar
marilah kesini
jangan lah merajuk lagi
sebab kaulah satu2 ya kawan aku
tak ade kedua
tak ade ketiga
sebab aku malas lagi nak ke uptown
mencari selipar
yang selesa macam kau

aduih
berpusing keliling rumah
mencari kau
berkaki ayam lah aku
menjinjit hujung jari
menjejak tanah
aduih mane dia ni?

agaknya dia merajuk
sebab aku dah 3 hari tak update blog
selipar biru

hah..
sekarang aku dah update
tapi napa kau tak muncul muncul lagi?
merajuk ape lagi nya
tiba2 mak aku muncul
ntah dari mana
dikakinya terselit selipar biru

macam aku kenal
memang aku kenal
eh, itu selipar aku

mak dari mana?
mak dari tepi sawah
mencari selipar mak yang hilang
merajuk kenapa ntah
mak pon tak tahu
takkan pulak sebab mak
dah 3 hari tak update blog
kau ade nampak?

tiba-tiba tangan aku automatik
menggaru kepala yang tak gatal..

korang ade nampak
selipar mak aku tak?

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain