jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Saturday, March 12, 2011

oh my god!!!

my bilik da serupa tempat pembuangan sampah!!!
(calon-calon suami sile jangan bace!!!)


bizii goler aku minggu ni...dari start exam dua minggu sudah..sampailah hari bakal bapa mertua aku meninggal
samapilah dah settle kenduri hari ketujuh..
ghupenye banayk mende yang biasanya aku buat dah tak buat.. 
jangan lah jadi kebiasaan pulak mende yang satu ni
MENGEMAS!
takut terbawa-bawa pulak sampai lepas kawen nanti...
(harap bakal makmertua aku pon tak bace entry yang satu ni)



sebakol hanger....yang pakai nye dua tige jer..
ni aku kebas dari hostel aku maser student dulu..
ala...hager terbuang...takkan nak dibuang kot?

buku exam dan buku panduan solat sunat...dari minggu lepas dok tang tu jugak..

Katalog leno...
dah abes orang order, dan dah dapat barang nye, katalog pon terbiar..
nak buang belum expired lagi..

jangan tak tau..ni pencil case aku...sebakol...

CD rosak...aku pon tak tau nak campak ke mana...kebanyakkan citer nye aku tak pernah tengok pon...
(bukan barang milik aku)

kad undangan kawen...
banayk jugak kad undangan kawen dari kawan-kaawan...ade yang yang aku pergi, ade yang tak...
nak tunggu kad undangan aku, bile lagi lah gamak nye....


ade cadangan kat mane aku nak campak kan barang ni sumer?

1 comment:

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain