jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Friday, October 8, 2010

kemalasan yang melanda-landa...

malas bEtol aku nak update blog ni...
xtaulah nape..(~~
dolu banyak aku nak citer sangat..
maybe sebab sejak akhir2 ni aku diserang stress yang amat serius...aku lagi selesa bace blog org lain,bkk facebook and then mein game sebelum tido...kdg2 smpai pg aku lyn...

(tu pasal lah agaknye jerawat aku yg dlo dah malas naik skunk mencanak2...huhu....sedey ah)

at least ade gak terisi fikiran aku yang kosong ni dari memikiorkan masalah yang xpernah habis...

BiLeR aGakNyER NaK aDE bRoAdBanD SenDRik,EK?asIk CurIK wIFI orANg jEK...
takpe,takpe hujung bulan ni gak haku pi bli...(tupun klu aku da rse rjin sket ar)

NApEr seLipAR biRU xraMaI fOLLOweR?
(anyway ni bukanlah masalah utamenyer)
ala korang....follo lah,follo lah...kang aku stress lg kang...hehe

BilEr AkU naK kAWen?.
Macam-macam di angannye.....sudahnye, xkemana pon...

Itulah jadinye bile da bosan....
Tido lagi baek...

Eh,eh ! Pkol 2 nak masuk keje laks!!
Malasnyeeeerrrr.....hhhuuuuaaaarrrrhhhh!!!

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain