jom klik sini...tengok apa ada...

Followers

Friday, November 13, 2009

sesi meluahkan perasaan...

malam ke3?waaahhh...hebatnyer aku!!!
tapi apahalnyer malam ni sumer org meluahkan perasaan?
tadi aku bace perasaan che ma kat facebook,banyak lagi problem dia kat arab nun...aku ingatkan dah pi arab,settle ar problem dia rupenyer lagi same jer....hmmm...

ni sambil aku menaip,sambil mendengar luahan perasaan sarah and nurul...masing2 ada tekanan kat tempat kerja...masing2 stress...hai...kiter sumer senasib..mne de tmpat kat dunia ni yg xde masalah...

tapi masalah kitorng ni berpunca dari bos kitorg yang bodoh lagi bahalul..!!
tulah sayang sgt kt anak buah dia,tapi dia xsedar yg anak buah dia dah pijak2 kepala dia...bodoh tahap kambing...kitorng ni hanya perhatikan dari jauh dan gelakkan kebodohan dia...

sumpah aku xpernah jumpa org sebodoh bos kitorang tu...seumur hidup aku..nilah pertama kali...

No comments:

Post a Comment

sila komen klu brann..

selipar lama

selipar kaler lain