sedang bekerja ngan tekun...hik hik
shiff petang lg...smpai kol 9 mlm ni..
Petang ni gak open house umah bos,xdptt r nk p...naseb baek beliau titipkn rotti jala ngan bihun goren utk kitorg...td kak norini hntr...rjin pulok minah ni...heh!
Bihun goren?! Baru jek td aku trun kafe bli bihun...tp xkesahlah...janji dpt makan...
Arini gak amy bwk pulut ngan kelapa..ntah ape namenye..aku tye org y bwk,beliau pon tatauu...heran....
Tapi,
hhhuuuaaarrrrggghhh!!!!!!
Sakit gigi...xleh kunyah...apelah nasib...byk mknn,tp xleh nk pulun..
arini 2 patient j...sorg pancraetitis,sorg dimentia...sjnis penyakit gila....
Dah msk dua minggu icu kosong,xde patient...
Datang keje,borak j...pastu mein pesbuk...awww xkuase....makan gaji bute makk!!!!
Ape plan malam ni,yek???
Alamak!!! Lupe r....kete xcident! Xganti lg lampu pecah...duet lg....mmmmaaakkkk!!!
Mmasalahhh....waduh!
jom klik sini...tengok apa ada...
Followers
Saturday, October 9, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
selipar lama
-
aku dah bosan ngan sumer ni harap namer jer da tunang tapi masing-masing buat hal sendiri kau buat hal kau aku buat hal aku memang pa...
-
Sebut saja romantik, anak muda mula tertarik hati… mungkin yang diketahui romantik sesama ‘couple’ …No..No..No.. ini romantik sesama pasang...
-
selamat hari raya aidilfitri untuk semua pembaca blog seliparbiru. semoga aidilfitri ini membawa pengertian keinsafan dan seribu barakah...
-
Assalamualaikum Dah lama aku tak post natang mende pon Kt blog ni. Dah bersawang gila dah. Actually tak tau nak post apa pon. And this ent...
-
keputusan pilihanraya bagi n27 merlimau dan n28 kerdau dah diumumkan tepat pukul 8:30 malam tadi nampknya BN menang lagi di kedua2 tmpat ...
-
(sila senget kan kepala anda untuk melihat gambo ini yer...) gambar ni ade kne mengena ngan entry kali ni ker? the answer is: ada dan tak a...
No comments:
Post a Comment
sila komen klu brann..